Naujienos
Akcijos ir naujienos
2016.01.07

Volkswagen karpo kapitalo išlaidas

Reaguodamas į susidariusią padėtį, Volkswagen koncernas peržiūri investicijas į automobilių gamybos sektorių. Ankstesnėse strategijose numatyta kapitalo išlaidų (CAPEX) suma būdavo maždaug po 13 mlrd. eurų metams. Dabartinėje situacijoje koncerno vadovybė kelia tikslus, kad minėtos kapitalo išlaidos bent jau 2016 metams neviršytų 12 mlrd. eurų.

„Šiuo metu koncernas pergyvena netikrumo ir laikotarpį, kuriam turime būti visiškai pasirengę. Mes griežtai perskirstysime pagal svarbą visas anksčiau planuotas išlaidas ir investicijas. Visos mažesnės svarbos išlaidos bus atšauktos arba atidėtos,” – penktadienį įvykusiame eiliniame Volkswagen AG stebėtojų tarybos posėdyje tvirtino Volkswagen koncerno vadovas Matthiasas Miulleris.

Tačiau, pasak koncerno vadovo, minėta taupymo kampanija beveik nepalies inovacijų diegimo ir kūrimo finansavimo, o alternatyvių pavaros mechanizmų kūrimui ir diegimui skirtos išlaidos kitiems metams bus netgi padidintos 100 mln. eurų.

„Mažindami išlaidas, mes negalime suklysti ir taupyti dėl geresnės mūsų ateities. Todėl prioritetinėmis veiklos kryptimis skelbiame elektrinio mobilumo ir masinio automobilinės technikos skaitmenizavimo priemonių kūrimą ir diegimą bei atitinkamai didiname jų finansavimą”, akcentavo M. Miulleris.

Vadovas patikino, jog spartinamas Audi, Porsche ir Volkswagen keleivinių transporto priemonių padalinių, besirūpinančių įkraunamaisiais hibridais ir visiškų elektromobilių kūrimas.

Beveik 50% CAPEX investicijų teks Vokietijoje esančioms koncerno projektavimo ir gamybos bazėms. Jokių apribojimų neturėtų patirti ir visos tęsiamos užsienio investicijos – bus apribotas tik naujų investicijų kūrimas, tad jau statomos gamyklos turėtų pradėti veikti laiku.

Detalizuotame prioritetinių krypčių sąraše svarbią vietą užima modulinių platformų bei unifikuotos įrangos kūrimo ir diegimo finansavimas. Šių dalykų pavyzdžiu galėtų būti dabartinės MQB modulinės platformos tobulinimas bei elektrifikavimas ir MEB elektromobilių modulinės platformos kūrimas.

Taip pat didelis dėmesys bei finansavimas bus skirtas naujiems gaminiams, tokiems, kaip naujos kartos Volkswagen Golf ir Audi Q5 bei Lenkijoje baigiamoje statyti Volkswagen komercinio transporto gamykloje pradedamiems gaminti Volkswagen Crafter didiesiems furgonams.

Koncerno vadovas taip pat apžvelgė atidedamus ir atšaukiamus projektus. Vienu iš jų tapo atsisakymas Volfsburge statyti seniai planuotą naują dizaino centrą, leisiantis koncernui sutaupyti maždaug 100 mln. eurų. Šiek tiek apkarpytas Meksikoje statomoje naujoje gamykloje dažymo cecho finansavimas. Atidėta ir visiškai elektrinio Volkswagen Phaeton limuzino išleidimo data.
Dėl šiek tiek kitokio turto perpaskirstymo į aukščiau minėtus investicijų karpymo planus neįtrauktos Kinijoje veikiančios su Volkswagen bendros įmonės. Joms kapitalo išlaidos nemažinamos. Kaip ir planuota, šių įmonių išlaidos 2016 m. sieks maždaug 4,4 mlrd. eurų ir bus finansuojamos iš vidinių šaltinių.

Be to, M. Mülleris prižadėjo per ateinančias keletą savaičių surasti dar keletą stambių taupymo rezervų. Tuo pat metu jis kategoriškai paneigė taupymo darbuotojų sąskaita galimybę.

„Mes glaudžiai bendradarbiaujame su profsąjungų atstovais siekdami išsaugoti maksimalų kiekį darbo vietų. Stengiamės išsaugoti esamą darbuotojų branduolį. Tai yra parengti kadrai, kurių mums labai prireiks ateityje”, - tvirtino M. Mülleris.

2017.06.16: Volkswagen pristato naująjį populiariausią automobilį – šeštosios kartos Polo 2017.05.22: Volkswagen tapo 2017 metų inovatyviausiu serijinės gamybos ženklu 2016.09.21: Naujasis „Crafter“ – nauja dimensija! Ekonomiškas, funkcionalus ir patikimas kaip niekada! 2016.08.03: Naujasis Crafter – nauji standartai 2016.07.26: ACC – antistresinis adaptyvinis tempomatas 2016.07.26: Volkswagen toliau didina gamybos ekologiškumą 2016.07.11: Volkswagen ir LG apjungia pastangas 2016.07.11: Ant slenksčio - naujasis Crafter 2016.06.28: Naujajam Tiguan - 5 Euro NCAP žvaigždutės 2016.06.28: Volkswagen palengvino manevravimą su priekaba 2016.06.28: Navigacinė sistema padės net ir gerai pažįstamame kelyje 2016.06.28: Volkswagen elektrobusas atriedėjo į Kiniją 2016.05.17: Volkswagen Amarok - dar galingesnis 2016.05.17: Plus X Award 2016 konkurse Volkswagen šlavė prizus 2016.04.25: Volkswagen pakeliui į prestižinių pikapų segmentą 2016.04.25: Mokinio kuprinė saugos nuo nelaimės kelyje 2016.03.25: Jau galima užsisakyti naująjį Tiguan 2016.02.29: Ženevoje – atnaujintas mažylis Volkswagen up! ir dar nematytas konceptas 2016.02.29: BeatsAudioTM ir Volkswagen bendradarbiavimas 2016.02.19: Ekspertus ir toliau žavi Volkswagen dizainas 2016.02.17: Volkswagen sėkmės istorija 2016.02.17: Naujasis Golf Sportsvan R-Line 2016.02.02: Touran – iš tiesų protingas pasirinkimas! 2016.01.07: Per 11 mėn. – per 5 mln. Volkswagen lengvųjų automobilių 2016.01.07: Nuo metų pradžios - beveik 400000 Volkswagen automobilių 2016.01.07: Volkswagen karpo kapitalo išlaidas 2015.11.20: Volkswagen Transporter - „Metų furgonas 2016” 2015.10.23: Volkswagen išvada: EU5 ir EU6 standartų EA 288 modelio varikliai nėra probleminiai 2015.10.08: Naujas "Volkswagen" informacinis tinklapis 2015.09.24: "Volkswagen" gamintojo pranešimas 2015.04.02: Dar geresnis ir talpesnis naujasis Caddy Maxi 2015.03.02: Volkswagen Passat - Europos „Metų automobilis 2015“