Naujienos
Akcijos ir naujienos
2017.06.16

Volkswagen pristato naująjį populiariausią automobilį – šeštosios kartos Polo

Polo, kurio pardavimai siekia daugiau kaip 14 milijonų vienetų, yra vienas iš populiariausių kompaktiškos klasės automobilių pasaulyje. Naujasis Polo yra sportiškesnis, galingesnis, novatoriškesnis, dar labiau kerintis. Šis automobilis puikuojasi visiškai nauju išorės ir vidaus dizainu, jis yra kur kas erdvesnis, pasižymi skaitmeniniam pasauliui pritaikyta naujos struktūros vairuotojo vieta, efektyviais benzininiais ir dyzeliniais varikliais bei daugybe asistavimo vairuotojui sistemų, kurios anksčiau buvo tiekiamos tik Golf ir Passat.


Volkswagen AG direktorių tarybos pirmininkas dr. Herbert Diess teigia: „Polo yra naujas, ką tik sukurtas automobilis. Jame kerintis žavesys susilieja su galingomis technologijomis. Joks kitas tokio dydžio automobilis neturi tiek daug erdvės. Tai užtikrina mūsų Polo pirmą vietą tarp kompaktiškos klasės automobilių, ir jis išsaugos savo pranašumą.“
Išankstiniai naujojo Polo pardavimai bus pradėti vykdyti jau vasarą, ir planuojama, kad Lietuvos rinkoje jis pasirodys rudens viduryje. Rinkai automobiliai bus pristatyti su galios diapazonu, siekiančiu nuo 55 kW / 75 AG1/2 iki 110 kW / 150 AG1/2. Mažiausia Polo kaina Lietuvoje sieks 13 800 eurų.


Šeštosios kartos Polo yra didesnis už savo pirmtaką. Jis pasižymi daug erdvesniu interjeru ir didesniu bagažo skyriumi, kurio talpa siekia 351 litrą. Nepaisant to, išoriškai jis išlieka madingai kompaktišku automobiliu. Didesnis naujasis Polo prisitaikė prie žmonių, kurie irgi užaugo, be to, jis dar efektyviau naudoja savo vidinę erdvę. Iš tikrųjų, būdamas 4 053 mm ilgio, jis yra šiek tiek trumpesnis už ketvirtosios kartos Golf, bet aplenkia Golf, kai kalbama apie ratų bazę (53 mm ilgesnę) ir erdvę vairuotojui, keleiviams bei bagažui (21 litru daugiau).


Polo išleidžiamas į rinką trijų įprastinių apdailos versijų: „Trendline“, „Comfortline“ ir „Highline“. Modelių spektrą vainikuoja aukščiausio lygio naujasis Polo GTI. Šis puikusis sportinis modelis dabar bus varomas 2,0 litrų TSI 147 kW / 200 AG galios variklio (ankstesnis modelis: 1,8 l TSI 141 kW / 192 AG). Net bazinė naujojo Polo versija „Trendline“ yra dosniai aprūpinta ir jos bazinė įranga apima, pavyzdžiui, šviesos diodų dienos važiavimo šviesas, greičio ribotuvą bei „Front Assist“ aplinkos eismo stebėjimo sistemą su avarinio stabdymo mieste funkcija ir pėsčiųjų atpažinimo sistema.


Naujovės papildomos įrangos programoje yra, pavyzdžiui, intensyvų apšvietimą užtikrinantys priekiniai šviesos diodų žibintai, šviesos diodų dienos važiavimo šviesos, galiniai šviesos diodų žibintai, „Air Care Climatronic“ sistema su oro kokybės sensoriumi ir antialerginiu filtru, belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas ir vienas iš didžiausių šioje klasėje panoraminių stoglangių. Pasirenkant skirtingas apdailos versijas, spalvas, interjerą, ratlankius ir papildomą įrangą, naujasis Polo gali būti pritaikytas Jums, sukuriant beveik unikalų automobilį.
Naujojo Polo gamyboje Volkswagen realizavo idėją sukurti patį pažangiausią pasaulyje kompaktiškos klasės automobilį. Tai atspindi tokia moderni įranga, kaip naujų asistavimo vairuotojui ir komforto sistemų gausa – sistemų, kurios anksčiau buvo skirtos Golf ar net Passat klasės automobiliams. Nauja Polo automobiliui siūloma papildoma įranga apima „Blind Spot“ persirikiavimo į kitą eismo juostą sistemą su išvažiavimo iš stovėjimo vietos asistentu, pusiau automatinę „Park Assist“ sistemą, skirtą išvažiuoti iš stovėjimo vietų ir manevravimo funkcijai. Pastaroji automatiškai apsaugo nuo smulkių, bet dažnai brangiai kainuojančių įbrėžimų.


Polo pasirodys kaip pirmasis Volkswagen ir pirmasis Volkswagen koncerno modelis, kuris aprūpintas naujosios kartos aktyviu informaciniu ekranu. Skaitmeninių prietaisų funkcionalumas pasiekia savo viršūnę. Kaip grafiniai atvaizdai, jie tampa daug aiškesni ir paprasčiau naudojami. Be to, Polo yra įrengta naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su stikliniu ekranu, kurio įstrižainė siekia nuo 6,5 iki 8,0 colių.

2017.06.16: Volkswagen pristato naująjį populiariausią automobilį – šeštosios kartos Polo 2017.05.22: Volkswagen tapo 2017 metų inovatyviausiu serijinės gamybos ženklu 2016.09.21: Naujasis „Crafter“ – nauja dimensija! Ekonomiškas, funkcionalus ir patikimas kaip niekada! 2016.08.03: Naujasis Crafter – nauji standartai 2016.07.26: ACC – antistresinis adaptyvinis tempomatas 2016.07.26: Volkswagen toliau didina gamybos ekologiškumą 2016.07.11: Volkswagen ir LG apjungia pastangas 2016.07.11: Ant slenksčio - naujasis Crafter 2016.06.28: Naujajam Tiguan - 5 Euro NCAP žvaigždutės 2016.06.28: Volkswagen palengvino manevravimą su priekaba 2016.06.28: Navigacinė sistema padės net ir gerai pažįstamame kelyje 2016.06.28: Volkswagen elektrobusas atriedėjo į Kiniją 2016.05.17: Volkswagen Amarok - dar galingesnis 2016.05.17: Plus X Award 2016 konkurse Volkswagen šlavė prizus 2016.04.25: Volkswagen pakeliui į prestižinių pikapų segmentą 2016.04.25: Mokinio kuprinė saugos nuo nelaimės kelyje 2016.03.25: Jau galima užsisakyti naująjį Tiguan 2016.02.29: Ženevoje – atnaujintas mažylis Volkswagen up! ir dar nematytas konceptas 2016.02.29: BeatsAudioTM ir Volkswagen bendradarbiavimas 2016.02.19: Ekspertus ir toliau žavi Volkswagen dizainas 2016.02.17: Volkswagen sėkmės istorija 2016.02.17: Naujasis Golf Sportsvan R-Line 2016.02.02: Touran – iš tiesų protingas pasirinkimas! 2016.01.07: Per 11 mėn. – per 5 mln. Volkswagen lengvųjų automobilių 2016.01.07: Nuo metų pradžios - beveik 400000 Volkswagen automobilių 2016.01.07: Volkswagen karpo kapitalo išlaidas 2015.11.20: Volkswagen Transporter - „Metų furgonas 2016” 2015.10.23: Volkswagen išvada: EU5 ir EU6 standartų EA 288 modelio varikliai nėra probleminiai 2015.10.08: Naujas "Volkswagen" informacinis tinklapis 2015.09.24: "Volkswagen" gamintojo pranešimas 2015.04.02: Dar geresnis ir talpesnis naujasis Caddy Maxi 2015.03.02: Volkswagen Passat - Europos „Metų automobilis 2015“